Tillbaka igen

Nu är jag hemma i Sthlm igen har varit på landet (leksand) i 10 dar och det har varit skönt att komma bort från Sthlm och skönt att komma till lugna Leksand även fast det är en hel del människor där nu under sommartider.

Leksing som jag är var jag såklart och shoppa i Star shoppen och inte gick man därifrån rikare direkt först köpte vi denna långärmade t-shirt till sonen och den här barndressen åt tjejen. Till mig själv köpte jag denna vita pikè tröja
den är riktigt skön och snygg. Sen tyckte C att vi borde köpa denna på hennes begäran, ett tag var hon mer köpglad i Leksands saker än jag.

Eftersom far fyller år snart köpte jag den här åt honom, tjejen tyckte det var löjligt hon tror att när man fyller 57 som far gör så vill man inte ha en sån. Då var jag tvungen att förklara för henne att man är aldrig för gammal för Leksandsprylar oavsett vad det nu är. Ville föresten köpa ett eget men där blev det stopp men i framtiden kommer jag nog sussa med den.

Innan vi åkte hem åt vi lunchbufèe i Ejendals arena (Leksands hemmaarean) som var riktigt fin. Hade faktist inte varit där förut bara utanför men aldrig inne och tittat och det var en mycket fin arena.



Jag hoppas att jag kommer se någon hemmamatch detta år har ju aldrig gjort det i den nya arean och det känns mycket pinsamt. Blir väl någon hockeyhelg med två hemmamatcher som ett alternativ.


Kommentarer
Postat av: Niclas

Vilka två datum äre hemmamatch då?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback