Skandal i EM semifinal

Internationellt tv-avbrott som gjorde att vi missade större delar av sista 5 min plus tilläggstid. Inte Tv4 fel men ändå en stor skandal tänk om detta händer i slutet av finalen hoppas verkligen att det får i ordning på sladdar och knappar där nere i osten hemland.

Matchen var allt annat än skandal, tillslut blev det 3-2 till Tyskland sedan vänsterbaken Phillip Lahm gjort mål i den 90 minuten innan det hade hans Tyskland tagit ledning av målskytten Klosse men med 4 min kvar gjorde Turkiet mål och 2-2 kändes rättvist men i grevenstid tryckte Lahm in seger målet med ett distinkt skott i nättaket.

Jag kan inte låta bli att tycka synd om Turkiet som visade bra fart och bra lagmoral en riktig kämpar insats av Turkiet.

Tyskland som än engång är i en storfinal visade inte mycket positivt i 90 min men seger målet i 90 min var vackert.

Men sett över hela matchen var Turkarna värda finalplats men samtidigt som alla vet är inte fotboll rättvist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback